+36 30 505-4898 recepcio@sasret.hu

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

BIEDERMANN VADÁSZKASTÉLY, SASRÉT
MAVAREX Kft
Hatályos: 2020. 06. 15-től visszavonásig

 

Tartalomjegyzék

  1. A Szolgáltató adatai
  2. Általános szabályok
  3. Szerződő fél
  4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
  5. Lemondási feltételek
  6. Árak
  7. Fizetési feltételek
  8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
  9. Egyéb szolgáltatások, háziállatok
  10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
  11. A vendég betegsége, halála
  12. Szerződő fél jogaiA Szerződő fél kötelezettségei
  13. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
  14. A Szolgáltató jogai
  15. A Szolgáltató kötelezettsége
  16. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
  17. Titoktartás
  18. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
  19. Általános adatok

Cégnév: MAVAREX Magyar Vadászati, Rekreációs és Kulturális Szolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: MAVAREX Kft.
Székhely: 7478 Bárdudvarnok, Bánya lakótelep 68.

Fióktelep: 7934 Almamellék, külterület 0125/1 hrsz. (Almamellék, Sasrétpuszta 1.)
Cégjegyzékszám: 14-09-317546

Adószám: 27929010-2-14.
Közösségi adószám: HU27929010.
Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.14-09-317546

Telefon: +36 30/505-9848

+36 73/354-200

E-mail: recepcio@sasret.hu

Weboldal: www.sasret.hu

  1. Általános szabályok

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és az ott kínált szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.
2.2. A Szolgáltató külön megállapodást köthet az általa kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban, melynek speciális rendelkezései eltérhetnek a jelen rendelkezésektől.

  1. Szerződő fél

    3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
    3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (együttesen továbbiakban: Felek).
    3.3. Amennyiben egy rendezvény vagy konferencia lebonyolítására, illetve szálláshely szolgáltatásra jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet foglal 10 vendégéjszakát meghaladó szálláshely szolgáltatást, ott a Szolgáltatóval szerződő fél a Szervező (együttesen továbbiakban: Felek).
  2. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

    4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató tájékoztatót küld. Amennyiben az tájékoztató elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a tájékoztató semmissé válik, tartalmát tekintve Szolgáltatót semmilyen kötelezettség nem terheli.
    4.2. A szerződés a Vendég írásban, a www.sasret.hu/foglalas oldalon található on-line űrlap kitöltésével, a szallas.hu, a booking.com  szállásfoglalási oldalakon keresztül, vagy e-mailben leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül. A foglalás véglegesítéséhez szükséges a teljes díj 30%-ának megfizetése foglaló címén, a visszaigazolást követő 2 napon belül. Ha a foglalás időpontja és az érkezés között ennél rövidebb idő áll rendelkezésre, 1 napon belül.
    4.3. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
    4.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló szerződés meghatározott időtartamra szól.
    4.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás ellenértékére.
    4.6. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
    4.7. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
    4.8. A szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás, jóváhagyás szükséges.
    4.9. Mindettől eltérés lehetséges egyedi megállapodás megkötésével, ebben az esetben a Felek közötti jogviszonyt az egyedi megállapodás határozza meg.

4.10. A szálláshely-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szálláshely szobáiban bejelentés nélkül senki sem tartózkodhat.

  1. Lemondási feltételek

5.1 A Vendégnek a Szolgáltató által küldött visszaigazolás megküldéséig szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására van lehetősége.
5.2. Az érkezés előtt legalább 21 nappal közölt lemondás kötbérmentes, a befizetett foglaló 100%-ban visszafizetésre kerül.
5.3. Az érkezés előtt 15-20 nap közötti időszakban közölt lemondás esetén a befizetett foglaló 50%-ban visszafizetésre kerül.
5.4. A szolgáltatás tervezett időpontja előtt 14 napon belül közölt lemondás esetén a befizetett foglaló 100%-a a Szolgáltatót illeti.

5.5. Egyedi megállapodás a fentiektől eltérően rendelkezhet.
5.6. SZÉP kártyáról utalt előleget Szolgáltatónak nem áll módjában visszautalni.

5.7. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a megrendelt szolgáltatások – előleg visszafizetésen kívüli, további következménytől mentes – lemondására, amennyiben ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható, elháríthatatlan körülményből (továbbiakban: “Vis maior”) eredő, arra visszavezethető ok miatt képtelen a szolgáltatások teljesítésére. Vis maior esetén a Szolgáltató köteles a szolgáltatási díj előleg visszafizetésére, azonban a vis maior miatti nem teljesítésre való tekintettel kártérítés fizetésére nem kötelezhető.

  1. Árak

    6.1. Az aktuális szobaárak és egyéb szolgáltatások árlistái a szálloda honlapján találhatók.
    6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
    6.3. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket – előzetes értesítés mellett – áthárítja a Szerződő félre.
    6.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.sasret.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.

6.5. 4 éves korig szülőkkel egy szobában a szállás és az ellátás ingyenes, 10 éves korig szülőkkel egy szobában, pótágyon (fotelágy vagy kuckóágy) történő elhelyezés esetén a szállásdíj az ár 50 %-a. A félpanziós ellátás 10 éves korig a díj 75 %-a.
6.6. A rendezvény, konferencia árakat a Szolgáltató nem publikálja nyilvánosan, csak konkrét ajánlatkérésre küldi meg a Vendég vagy a Szervező számára. Rendezvények, különösen esküvők – továbbá azon csoportos foglalások esetében, amikor a Vendég a szálláshelyre vonatkozó kizárólagosságot kér – megrendelésekor Vendég az előzetes egyeztetések során meghatározott összegű foglalóval tudja biztosítani a foglalását.

6.7. A superior szobák igénybevételénél egy fő esetén is a szoba teljes árát kell megfizetni.

6.8. Egyedi árak megbeszélés szerint kerülhetnek kialakításra.

  1. Fizetési feltétek7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére igényt tarthat a szolgáltatás igénybevétele előtt, oly módon, hogy kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás teljes ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül, de a Szolgáltató ugyanakkor jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékének megfizetését kérni az igénybevétel előtt.
    7.2. A Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. Kizárólag egyedileg létrejött megállapodás alapján van lehetősége a Vendégnek vagy a Szervezőnek utólagos fizetésre.
    7.3. A Szerződő fél számláját készpénzben a következő valutákban egyenlítheti ki: forintban és euróban.
    7.4. A Vendég jogosult átutalással előre, valamint bankkártyával, online bankártyával, és SZÉP kártyával (OTP, K&H, MKB) teljesíteni a szolgáltatás ellenértékét.

    7.5. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  2. 7.5. A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelő pénznemben kerül kiállításra. A szolgáltatások árát a Vendég valutában is kifizetheti a Szolgáltató által közzétett árfolyamon.
  1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

    8.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check-in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check-out).
    8.2. Amennyiben a Vendégek 10:00 óráig nem hagyják el a szobát, Szolgáltató 14:00 óráig a napi szobaár 50%-át, 14:00 óra után pedig 100%-át jogosult pótdíjként felszámolni.
    8.3. A Vadászkastélyban a Vendégek kizárólag a Szolgáltató által felszolgált ételeket és italokat fogyaszthatják. Ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult a Vendég által behozott italok és ételek után térítést (szervízdíjat) kiszámlázni.
  2. Egyéb szolgáltatások, felárak, háziállatok

9.1. Kérésre kiságy, babafürdető bekészítése 3 éves korig.

9.2. A klímaberendezés és a szauna-használati igényt a Recepción lehet jelezni, ahol a fürdőköntös és a szaunatörölköző is átvehető.

  • Előzetesen jelzett igény esetén masszázsra a szaunaházban van lehetőség.
  • Hétvégére és hosszú hétvégére minimum 2, illetve 3 éjszakára van lehetőség foglalni.
  • A hétköznapra történő egyéjszakás foglalás díja az alapár 30%-ával növelt összege.
  • Az egyágyas felár az alapár 50 %-a.
  • Szolgáltató szálláshelyére háziállat előzetes egyeztetés után, díjfizetés és kaució ellenében hozható be.
  1. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

    A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
    a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt,
    b) a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
    c) a Vendég fertőző betegségben szenved.
  2. A Szerződő fél jogai

    11.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
    11.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. Amennyiben a Vendégnek panasza, észrevétele van, azokkal a Vadászkastély munkatársaihoz, illetve a vezetőség tagjaihoz fordulhat, az építő jellegű kritikát szívesen fogadjuk annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat fejleszteni, magunkat jobbítani tudjuk.
    11.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

  1. A Szerződő fél kötelezettségei12.1. A Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
    12.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
    12.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szállodába és vendéglátó egységeibe.
    12.4. A Vendég köteles a szálloda házirendjének előírásait betartani.
    12.5. A Vendég a szálloda teljes területén, valamint a szálloda 150 méteres körzetében drónt, quadrocoptert nem használhat és azzal felvételt nem készíthet a többi vendég magánszférájának védelme érdekében. A vendég a jelen pontban rögzített előírás megszegése esetén teljes körűen felel a drón által okozott kárért.
  2. A Szerződő fél kártérítési felelősségeA Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
  3. A Szolgáltató jogai

    Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
  1. A Szolgáltató kötelezettségeA Szolgáltató köteles:
    a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni.
    b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.
  2. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

    16.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
    16.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
    16.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
    16.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
    16.2. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elveszése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit vagyontárgyainak átvételére jogosultnak tarthatott.
    16.2.1. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
    16.3. A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
  1. Titoktartás

    17.1. A Szolgáltató a Vendég vagy a Szervező által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Vendégek és Szervezők azonosításához, illetve a szerződés sikeres teljesítéshez szükséges mértékben használja fel.
    17.2. A Vendég és a Szervező tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendéggel és a Szervezővel szemben fennálló igényének érvényesítése érdekében a Vendég és a Szervező személyes adatait felhasználhatja, valamint a jogszabály által feljogosított szervek részére a Vendég és a Szervező személyes adatait átadhatja.
  2. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
    A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerinti jog az irányadó és a szolgáltatás helyi szerinti hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás