Barion Pixel
+36 30 505 8983 recepcio@sasret.hu

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

BIEDERMANN VADÁSZKASTÉLY, SASRÉT
Hatályos: 2022. 06. 01-jétől visszavonásig

 Tartalomjegyzék

  1. A Szolgáltató adatai
  2. Általános szabályok
  3. Szerződő fél
  4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
  5. Lemondási feltételek
  6. Árak
  7. Fizetési feltételek
  8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
  9. Egyéb szolgáltatások, háziállatok
  10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
  11. Szerződő fél jogai
  12. A Szerződő fél kötelezettségei
  13. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
  14. A Szolgáltató jogai
  15. A Szolgáltató kötelezettsége
  16. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
  17. Titoktartás
  18. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

1. Általános adatok

Cégnév: MAVAREX Magyar Vadászati, Rekreációs és Kulturális Szolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: MAVAREX Kft.
Székhely: 7934 Almamellék, Zrínyi u. 5.
Telephely: 7934 Almamellék, külterület 0125/1. hrsz. (Almamellék, Sasrétpuszta 1.)
Cégjegyzékszám: 02-09-086601.
Adószám: 27929010-2-02.
Közösségi adószám: HU27929010.
Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.02-09-086601.
Telefon: +36 30/505-4898, +36 30/505-8983, +36 73/354-200
E-mail: recepcio@sasret.hu
Weboldal: www.sasret.hu
Facebook: Biedermann Vadászkastély, Sasrét
Instagram: biedermannvadaszkastely.sasret

2. Általános szabályok

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és az ott kínált szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.
2.2. A Szolgáltató külön megállapodást köthet az általa kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban, melynek speciális rendelkezései eltérhetnek a jelen rendelkezésektől.

3. Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (együttesen továbbiakban: Felek).
3.3. Amennyiben egy rendezvény vagy konferencia lebonyolítására, illetve szálláshely szolgáltatásra jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet foglal 10 vendégéjszakát meghaladó szálláshely szolgáltatást, ott a Szolgáltatóval szerződő fél a Szervező (együttesen továbbiakban: Felek).

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató tájékoztatót küld. Amennyiben az tájékoztató elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a tájékoztató semmissé válik, tartalmát tekintve Szolgáltatót semmilyen kötelezettség nem terheli.
4.2. A szerződés a Vendég írásban, online vagy e-mailben leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül. A foglalás véglegesítéséhez szükséges a teljes díj 50 %-ának megfizetése foglaló címén, a visszaigazolást követő 2 munkanapon belül. Ha a foglalás időpontja és az érkezés között ennél rövidebb idő áll rendelkezésre, 1 napon belül.
4.3. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló szerződés meghatározott időtartamra szól.
4.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás ellenértékére.
4.6. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.7. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
4.8. A szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás, jóváhagyás szükséges.
4.9. Mindettől eltérés lehetséges egyedi megállapodás megkötésével, ebben az esetben a Felek közötti jogviszonyt az egyedi megállapodás határozza meg.

4.10. A szálláshely-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szálláshely szobáiban bejelentés nélkül senki sem tartózkodhat.

5. Lemondási feltételek

5.1 A Vendégnek a Szolgáltató által küldött visszaigazolás megküldéséig szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására van lehetősége.
5.2. Az érkezés előtt legalább 21 nappal közölt lemondás kötbérmentes, a befizetett foglaló 100 %-ban visszafizetésre kerül.
5.3. A szolgáltatás tervezett időpontja előtt 20 napon belül közölt lemondás esetén a befizetett foglaló 100%-a a Szolgáltatót illeti.

5.4. Egyedi megállapodás a fentiektől eltérően rendelkezhet.
5.5. SZÉP kártyáról utalt előleget Szolgáltatónak nem áll módjában visszautalni.

5.6. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a megrendelt szolgáltatások – előleg visszafizetésen kívüli, további következménytől mentes – lemondására, amennyiben ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható, elháríthatatlan körülményből (továbbiakban: “Vis maior”) eredő, arra visszavezethető ok miatt képtelen a szolgáltatások teljesítésére. Vis maior esetén a Szolgáltató köteles a szolgáltatási díj előleg visszafizetésére, azonban a vis maior miatti nem teljesítésre való tekintettel kártérítés fizetésére nem kötelezhető.

6. Árak

6.1. Az aktuális szobaárak és egyéb szolgáltatások árlistái a szálloda honlapján találhatók.
6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.3. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket – előzetes értesítés mellett – áthárítja a Szerződő félre.
6.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.sasret.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.
6.5. 4 éves kor alatt szülőkkel egy szobában a szállás és az ellátás ingyenes, 10 éves kor alatt szülőkkel egy szobában, pótágyon (fotelágy vagy kuckóágy) történő elhelyezés esetén a szállásdíj az alapár 50 %-a.
6.6. A rendezvény, konferencia árakat a Szolgáltató nem publikálja nyilvánosan, csak konkrét ajánlatkérésre küldi meg a Vendég vagy a Szervező számára. Rendezvények, különösen esküvők – továbbá azon csoportos foglalások esetében, amikor a Vendég a szálláshelyre vonatkozó kizárólagosságot kér – megrendelésekor Vendég az előzetes egyeztetések során meghatározott összegű foglalóval tudja biztosítani a foglalását.
6.7. A superior szobák igénybevételénél egy fő esetén is a szoba teljes árát kell megfizetni.
6.8. Egyedi árak megbeszélés szerint kerülhetnek kialakításra.

7. Fizetési feltétek

7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére igényt tarthat a szolgáltatás igénybevétele előtt, oly módon, hogy kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás teljes ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül, de a Szolgáltató ugyanakkor jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékének megfizetését kérni az igénybevétel előtt.
7.2. A Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. Kizárólag egyedileg létrejött megállapodás alapján van lehetősége a Vendégnek vagy a Szervezőnek utólagos fizetésre.
7.3. A Szerződő fél számláját készpénzben a következő valutákban egyenlítheti ki: forintban és euróban.
7.4. A Vendég jogosult átutalással előre, valamint bankkártyával, online bankkártyával és SZÉP kártyával (OTP, K&H, MKB) teljesíteni a szolgáltatás ellenértékét.
7.5. A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelő pénznemben kerül kiállításra. A szolgáltatások árát a Vendég valutában is kifizetheti a Szolgáltató által közzétett árfolyamon.

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és egyéb feltételei

8.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check-in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check-out).
8.2. Korai érkezés, illetve késői távozás esetén – külön megállapodás (kedvezmény) hiányában – a Szolgáltató felárat számol fel, melynek összege: Késői távozás: 13:00 óráig az alapár 25 %-a, 16:00 óráig az alapár 50 %-a, 19:00 óráig az alapár 100 %-a. Korai érkezés: 08:00 órától az alapár 50 %-a, 11:00 órától az alapár 25 %-a.
8.3. A Vadászkastélyban a Vendégek kizárólag a Szolgáltató által felszolgált ételeket és italokat fogyaszthatják. Ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult a Vendég által behozott italok és ételek után térítést (szervízdíjat) kiszámlázni.

9. Egyéb szolgáltatások, felárak, háziállatok

9.1. Kérésre kiságy, babafürdető bekészítése 3 éves korig.
9.2. A szauna-használati igényt a Recepción lehet jelezni, ahol a fürdőköntös és a szaunatörölköző is átvehető.

  • Előzetesen jelzett igény esetén masszázsra a szaunaházban van lehetőség.
  • Hétvégére és hosszú hétvégére minimum 2, illetve 3 éjszakára van lehetőség foglalni.
  • A hétköznapra történő egyéjszakás foglalás díja az alapár 50 %-ával növelt összege.
  • Az egyágyas felár az alapár 50 %-a.
  • Szolgáltató szálláshelyére szoba- és kerttiszta háziállat előzetes egyeztetés után, díjfizetés és kaució ellenében hozható be. Háziállat kizárólag felügyelettel (ha szükséges, pórázzal, szájkosárral) tartózkodhat a szálloda területén.

10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt,
b) a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
c) a Vendég fertőző betegségben szenved.

11. A Szerződő fél jogai

11.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
11.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy jegyzőkönyvbe – Vásárlók könyvébe – felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. Amennyiben a Vendégnek panasza, észrevétele van, azokkal a Vadászkastély munkatársaihoz, illetve a vezetőség tagjaihoz fordulhat, az építő jellegű kritikát szívesen fogadjuk annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat fejleszteni, magunkat jobbítani tudjuk.
11.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

12. A Szerződő fél kötelezettségei

12.1. A Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
12.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
12.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szállodába és vendéglátó egységeibe.
12.4. A Vendég köteles a szálloda házirendjének előírásait betartani.
12.5. A Vendég a szálloda teljes területén, valamint a szálloda 150 méteres körzetében drónt, quadrocoptert nem használhat és azzal felvételt nem készíthet a többi vendég magánszférájának védelme érdekében. A vendég a jelen pontban rögzített előírás megszegése esetén teljes körűen felel a drón által okozott kárért.

13. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

14. A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

15. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:
a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni,
b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.

16. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

16.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
16.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
16.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
16.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, ami a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
16.2. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elveszése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit vagyontárgyainak átvételére jogosultnak tarthatott.
16.2.1. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
16.3. A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének a tízszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

17. Titoktartás

17.1. A Szolgáltató a Vendég vagy a Szervező által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Vendégek és Szervezők azonosításához, illetve a szerződés sikeres teljesítéshez szükséges mértékben használja fel.
17.2. A Vendég és a Szervező tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendéggel és a Szervezővel szemben fennálló igényének érvényesítése érdekében a Vendég és a Szervező személyes adatait felhasználhatja, valamint a jogszabály által feljogosított szervek részére a Vendég és a Szervező személyes adatait átadhatja.

17.3. Az adatkezelési irányelveket a honlapon megtalálható külön online Adatkezelési tájékoztató tartalmazza, az Adatkezelési és adatvédelmi szabályzatok a recepción is megtekinthetőek.

18. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerinti jog az irányadó és a szolgáltatás helyi szerinti hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás